Dagens Dagbok – Söndagen den 27 december 2009 – Förmiddagen + Första Halvan av Eftermiddagen.


Vid halvelva så väckte jag Jenny, för hon hade bett mig göra det. Och ungefär samtidigt så vaknade Jimmy.

 

Dom åt då frukost, och jag tog en fika, och vi satt sen rätt länge i köket och pratade.

 

Efter det så satte vi oss alla tre vid min dator uppe i vardagsrummet. Jag hade ju fått ett presentkort i julklapp av Borzko, Jimmy, Jenny och Jocke, på ett valfritt evenemang plus middag. Så vi satte oss och tittade runt, och till slut så bestämde jag mig för ”Riverdance” i Globen Annexet, söndagen den 10 januari. Så vi bokade det då.

 

Sen så gjorde både Jimmy och Jenny sig i ordning, och vid kvart över ett så gav vi oss iväg i bilen.

 

Först så körde vi till McDonalds i Västberga, där vi släppte av Jenny, som skulle jobba mellan två och elva.

 

Sen så åkte Jimmy och jag ut till Webhallen i Sundbyberg, där Jimmy köpte datorprylar för sina julklappspengar.

 

Hem till Farsta sen, men först till Centrum. Vi hämtade ut Riverdance-biljetterna på Farsta Tobak. Och sen var vi på Hemköp och handlade matvaror, innan vi åkte hem.

 



Kommentarer
Postat av: Snurran

Jag tycker riverdance ser superhäftigt ut, kul val :-)

2009-12-27 @ 17:23:24
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, jag har faktiskt funderat på att se dom i många år nu! Typ nästan varje gång som dom har varit i Sverige! Så det ska bli superkul att se det nu! :-D

2009-12-27 @ 17:27:24
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0