Dagens Dagbok – Söndagen den 27 december 2009 – Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen.


Jimmy och jag åt sen middag vid fyratiden. Jag åt rester från julaftonen och annandagen. Jimmy gick och köpte sig en pizza från Pizzeria Americana på vår gata.

 

Sen satte sig Jimmy på sitt rum, framför datorn.


Jag satte mig uppe i vardagsrummet och delade min tid mellan datorstunder och bokläsning i boken: ”Flickan från ovan” av Alice Sebold.

 

Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden. Middag hade han redan ätit, så han duschade bara och gjorde sig i ordning.

 

Klockan åtta så satte vi igång teven, och så tittade och lyssnade vi på: ”Idol – de magiska ögonblicken” – det bästa från Idol 2009.

 

Efter det så tittade vi på en film på teve: ”Underbar och älskad av alla” från 2006.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0