Dagens Dagbok – Tisdagen den 1 december 2009 – Eftermiddagen.


Åkte hem direkt efter jobbet. Parkerade bara bilen, och sen så gick jag direkt till Centrum. Handlade sen lite smågrejer på Bokia, Kicks, Cubus, och Apoteket.

 

Köpte sen en bukett tulpaner på Torget och så gick jag hem till min mamma och pappa för att fika.

 

Satt sen där och fikade och pratade i lite drygt en timme. Jimmy kom sen förbi när han slutade jobbet, hälsade på sin mormor och morfar, och hämtade upp mig.

 

När Jimmy och jag sen kom hem, så åt vi middag tillsammans. Efter det så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Och jag höll på och fixade med diverse hushållsbestyr.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0