Dagens Dagbok – Tisdagen den 15 december 2009 – Hela Dagen.


Fick börja med att nästan skotta fram bilen, och sen köra väldigt försiktigt till jobbet i morse, för mycket snö hade det kommit under natten.

 


 

Jobbade som vanligt i dag också. Och även i dag var jag först i skalen med grönsakerna, och sen i diskrummet som tredjeman.

 

I dag serverade vi kebabgryta med kokt ris. Vi var fulltalig personalstyrka i dag. Och allt flöt på bara bra.

 

Vi hoppade över fikarasten, jobbade på lite extra snabbt, och så tog vi fikarast samtidigt som vi hade ett APT-möte, på slutet av arbetsdagen. Bra möte blev det i dag, med en hel del synpunkter och diskussioner.

 


 

Åkte sen hem direkt efter jobbet. Det hade kommit väldigt mycket snö under dagen, precis som förut under natten, så jag fick köra långsamt hem i snöyran.

 

Väl hemma, så höll jag sen på med diverse hushållsbestyr under eftermiddagen. Satt lite med datorn också.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid fyratiden. Då åt vi middag tillsammans, och en fika och en pratstund blev det också.

 

Efter att Jimmy hade duschat och gjort sig i ordning, så satte han sig sen framför datorn på sitt rum.

 

Och efter att jag kände mig färdig med hushållsbestyren, så satte jag mig i köket med datorn, och bloggade, mailade, läste bloggar, läste nyheter, och facebookade.

 

Sen så började jag att läsa i en ny bok. Det blev: ”Fyrvaktaren” av Camilla Läckberg.

 


 

Borzko jobbar sent i kväll, och blir ännu senare på grund av snöovädret. Han tror att han kommer hem vid tiotiden.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

ååååå, längtar verkligen efter fyrvaktar-recensionen, ska läsa boken men jag försöker hålla mig tills den finns på pocket eftersom jag har henens andra böcker på pocket och vill att de ska stå snyggt i hyllan :D den har ju fått ganska dålig kritik, men jag tror att den är bra!

2009-12-16 @ 09:27:53
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anna: Jag har läst ungefär 75 sidor, och hittills så är den jättebra! Som Camilla Läckbergs övriga böcker ungefär! Recension kommer så fort jag är färdig. Kanske i helgen! :-)

2009-12-16 @ 18:35:40
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0