Dagens Dagbok – Tisdagen den 22 december 2009 – Kvällen.


Höll på och fixade med lite allt möjligt sen i början av kvällen. Satte mig sen så småningom och läste lite i min bok.

 

Vid halvniotiden så kom Borzko hem från jobbet. Han åt då middag, och Jimmy och jag tog en fika och en pratstund samtidigt.

 

Sen vid niotiden så ringde Jenny och frågade om hon fick komma hem och sova här i Farsta i natt. Och självklart fick hon det! Hon hade först jobbat, sen varit på möte på jobbet, sen åkt in till stan och fikat med några kompisar. På pendeltåget på vägen hem sen, så upptäckte hon att hon har gått på fel tåg! Så hon var plötsligt i Farsta Strand! Så hon hoppade av där, och ringde hem, och kom hit.

 

Jag tycker att det var jättebra att hon klev på fel tåg! För då fick ju jag rå om henne i ett par timmar i kväll! ;-)

 

Hon kom hem hit vid strax efter nio. Och sen så satt vi alla fyra i köket och drack te och pratade i ett par timmar.

 

Vid elvatiden så gick dom övriga tre och la sig för att sova, för dom ska ju alla jobba, och gå upp tidigt i morgon.

 

Själv så satte jag mig då i vardagsrummet, med datorn, en stund.

 

(Ni har väl inte missat mina vackra naturbilder med snö och sol från i förmiddags?)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0