Dagens Dagbok – Tisdagen den 29 december 2009 – Eftermiddagen.


Större delen av eftermiddagen tillbringades i soffan tillsammans med mina böcker. Jag läste först ut boken ”Komma ut – Berättelser från garderoben” av Anders Öhrman. Sen läste jag ut boken ”När kalla nätter plågar mig med minnen av hur det var” av Jessica Andersson. Och slutligen så började jag på boken ”Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva” av Ann Heberlein.

 

Lite varvande med datorstunder blev det också. Och också lite pysslande med hushållsbestyr här hemma.

 

Vid fyratiden så kom Jimmy hem från jobbet, och då åt vi middag ihop. En fika och en pratstund blev det också. Sen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning, och efter det så satte han sig på sitt rum, framför datorn.

 

Och jag återgick till min bokläsning igen.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0