Dagens Dagbok – Torsdagen den 10 december 2009 – Eftermiddagen.


Åkte hem direkt efter jobbet. Var bara hemma en stund, och sen så gick jag till Centrum och till Nordea, för jag hade ett inbokat möte med ”min personliga bankman” (som för övrigt är en kvinna).

 

Vi satt sen och pratade i en timme ungefär. Om låneräntor, pensionssparande, och en massa annat.

 

Gick sen hem och höll på med diverse hushållsbestyr.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid femtiden, och då åt han och jag middag tillsammans.

 

Efter middagen duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Och sen så satte han sig framför datorn.


Jag höll på och fixade med lite allt möjligt här hemma. Och varvade med datorstunder.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0