Dagens Dagbok – Torsdagen den 17 december 2009 – Kvällen.


Jenny och jag kom sen så småningom hem igen från Centrum. Då blev det en fika för oss båda tillsammans med Jimmy.

 

Sen vid halvåttatiden så satte vi oss alla tre i bilen, och så åkte vi till Tumba. Där släppte vi bara av Jenny, och sen så åkte Jimmy och jag hem till Farsta igen.

 

Vi kom hem igen vid halvniotiden. Jimmy satte sig då vid datorn på sitt rum. Jag höll på med diverse hushållsbestyr här hemma en stund. Och sen så satte jag mig i vardagsrummet med datorn.

 

Borzko jobbade sent i dag igen, och kom inte hem förrän vid halvtiotiden.

 

 


Kommentarer
Postat av: Snurran

Så det blev skjuts i halkan iallafall ;-)

2009-12-18 @ 17:17:34
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, snöstormen gick ju över, och det var plogat och fint överallt då, och Jenny mådde ju inte så bra. Så vi skjutsade henne! ;-)

2009-12-18 @ 19:30:21
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0