Dagens Dagbok – Torsdagen den 17 december 2009 – Jobbet. (Med ett fotografi).


Hade snöat något helt otroligt mycket under natten, så det blev lite jobbigt att köra till jobbet i morse. Men det gick ändå bra.

 

Allt som vanligt på jobbet i dag också. Först i skalen med grönsakerna, och sen i diskrummet som tredjeman.

 

Vi serverade ”från frysen” i dag. Vilket innebar en hel del olika rätter plus rester från julbordet i går.

 

Fulltalig personalstyrka var vi. Och allt flöt på bara bra.

 

Vi fick våra julklappar på jobbet i dag också. Ett presentkort på ett biobesök plus en chokladask.

 

 

Klockan två så kramade jag om alla mina kollegor, och önskade dom ett trevligt jullov. Egentligen så är vår sista arbetsdag i morgon, men då är jag ledig, på grund av att jag ska på begravning.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0