Dagens Dagbok - Fredagen den 20 februari 2009 - Kvällen.


Sen vid sextiden så gick Borzko och la sig för att sova, eftersom han skulle jobba i natt. Själv så satt jag en del i köket vid datorn, mailade Spotlife och Blogg Esse bland annat.


Vid åttatiden sen så satte jag mig uppe i vardagsrummet, och så tittade jag på "Lets Dance" Åt och drack lite gott till gjorde jag förstås också.


Efter att Lets Dance var slut så satt jag och slöade i en av sofforna i vardagsrummet. Lyssnade på musik, och hade datorn i knäet. Bloggade, läste bloggar, läste nyheter, och surfade runt på lite allt möjligt.


Klockan tolv så gick Borzko upp, gjorde sig i ordning, och stack i väg för att jobba i natt och i morgon förmiddag.


Och själv så ska jag väl strax göra mig i ordning, gå och lägga mig, och läsa lite i min bok, för att så småningom sen sova.

Kommentarer
Postat av: sanna

Hej!

såg på jennys blogg att du bytt adress, varför? :(

men kommer iaf fortsätta läsa din blogg.

Säg till om du vill ha hjälp med en ny design :)

kram

2009-02-21 @ 10:42:17
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Sanna: Jag har sagt upp samarbetet med Spotlife, det är därför jag har bytt adress.



Jenny ska hjälpa mig att göra om designen på min blogg. Men om det är något som hon inte klarar av, så återkommer jag gärna till dig för hjälp!



Tack! Kram! :-)

2009-02-21 @ 10:46:35
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0