Dagens Dagbok - Fredagen den 27 februari 2009 - Eftermiddagen. (Med ett fotografi).


Åkte hem direkt efter jobbet i dag. I dag var Jimmy ledig från jobbet på grund av arbetsbrist igen, så han var hemma när jag kom hem.


Jag skulle till Centrum i ett ärende, och Jimmy följde med mig. Fick också med mig honom ut på en liten promenad i solen, på cirka en halvtimme.





Efter den lilla promenaden så gick vi till T-Blommor i Centrum där jag köpte en fin orkidé, en kruka, och ett kort, att ha med mig i kväll när jag ska bort på middag.


Sen så gick vi hem igen. Och när vi kom hem så tog vi en fika och ett par mackor.


Efter det så höll jag på och fixade med diverse hushållsgöromål här hemma. Och varvade lite med datorstunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0