Dagens Dagbok - Fredagen den 27 februari 2009 - Arbetsdagen. (Med ett fotografi).


Fredag och sportlovsveckans sista arbetsdag. Även i dag så var vi bara fem stycken personal. Tre var lediga, och en var sjuk. Och även i dag så var jag först en stund i skalen och fixade grönsaker, sen så förberedde jag matsalen, och sen så jobbade jag i matsalen under lunchserveringen.





I dag så serverade vi potatisbullar med lingonsylt. Och en liten salladsbuffé. Allt flöt på bara bra, för det var få som åt i dag, och vi hade också färre skickningar. Ingenting speciellt hände, och när vi var klara så gick vi hem lite tidigare i dag.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Kul att få ser hur er matsal ser ut!

2009-02-27 @ 16:55:53
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Bim

---> Junitjej: Kul att du tycker det! Jag har lagt in bilder från matsalen förr, men det var nog rätt så länge sen, så du kanske inte såg dom. Ska försöka att fota lite mer från jobbet och lägga in här. Det där är bara en av våra tre matsalar.

2009-02-27 @ 16:59:45
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0