Dagens Dagbok - Lördagen den 21 februari 2009 - Eftermiddagen.


Och eftermiddagen blev sen nästan precis som jag skrev om i inlägget Dagens Planer.


Borzko kom hem från jobbet vid ettiden. Han gick då och la sig för att sova i ett par timmar.


Jimmy och jag åkte sen iväg vid halvtvåtiden. Vi hämtade upp Jenny och Jocke i Älvsjö, och sen så åkte vi alla till Sätra.


Sen så kom större delen av släkten dit, för att fira min systerson Mathias 19-årsdag.


Vi fikade och åt en massa gott kaffebröd och tårta. Och satt och pratade förstås.


Vid fyratiden sen så åkte vi därifrån.


Först så åkte vi till Telefonplan och mötte upp med Jennys kompis Pauline där. Sen så åkte vi alla fyra till McDonalds i Västberga för att Jenny och Jocke skulle hämta is där till sin fest.


Jimmy, Jenny, Jocke, och Pauline åt middag där också. Men jag avstod, för att äta hemma sen istället.


När dom var klara så körde jag dom till Älvsjö Station och så åkte dom alla fyra till Tumba.


Jag åkte hem till Farsta. Borzko hade sovit till klockan fyra, duschat och gjort sig i ordning. Så när jag kom hem så åt vi två middag tillsammans.


(Några bilder från eftermiddagen kommer strax i ett separat inlägg).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0