Dagens Dagbok - Måndagen den 16 februari 2009 - Dagen.

Måndag igen och arbetsdag igen förstås. Den här veckan så är jag först en stund i skalen och förbereder grönsakerna. Efter det så dukar jag, alltså gör i ordning matsalarna. Och slutligen så är jag andreman i stora matsalen. Vi serverade spaghetti och köttfärssås i dag. Och som alltid också vår salladsbuffé. Vi var fulltalig personalstyrka i dag, allt flöt på bara bra, och ingenting speciellt hände.


Åkte hem direkt efter jobbet. I dag så var både Borzko och Jimmy hemma när jag kom hem. Borzko hade sin lediga dag från jobbet i dag. Och Jimmy var hemma på grund av arbetsbrist. Dom hade tagit hand om veckostädningen tillsammans i dag. När jag kom hem så tog vi en fika och en pratstund tillsammans.


Sen så höll jag på här hemma och fixade med lite allehanda hushållsgöromål. Satt lite vid datorn också.




Vid fyratiden så kommer vi att äta middag tillsammans. Sen så ska jag göra mig i ordning för att åka iväg till Skanstull och möta upp min syster där klockan kvart över fem. Vi tar väl sen en liten promenad, innan det är dags för att gå till "Kör för alla!". :-D

Kommentarer
Postat av: Snurran

Och jag hoppas att du som vanligt får en trevlig kväll!

2009-02-16 @ 16:38:28
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Tack! Det fick jag! :-)

2009-02-16 @ 21:48:27
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0