Dagens Dagbok - Måndagen den 23 februari 2009 - Dagen.


Jobbade som vanligt i dag. Men lite annorlunda arbetsdag var det, eftersom vi har sportlov här nu. Vi har ju färre barn som äter hos oss då, bara fritidshemsbarnen, mellanstadieverksamhetsbarnen, och sportlovsskolebarnen. Vi har också färre skickningar än vanligt. Men vi har också färre personal hos oss. Tre stycken var lediga i dag. Vi har ju alltid svårt att få vara lediga, så vi brukar passa på när det är lite mindre att göra på loven. Jag började i alla fall med att jobba med grönsakerna i skalen. Och efter det så var jag i matsalen och serverade maten, och tog även hand om all städning efteråt. Vi serverade korv och potatismos i dag.


Åkte hem direkt efter jobbet. Jimmy var hemma när jag kom hem. Han var ledig i dag igen, och återigen på grund av arbetsbrist. Vi tog en fika och en pratstund när jag kom hem.


Sen så höll jag på med diverse hushållsbestyr här hemma. Och jag satt också lite vid datorn.




Middag blir det vid fyratiden. Och efter det så sticker jag iväg in till stan till: "Kör för alla!" :-D


Kommentarer
Postat av: Krille

Hejsan!

Tänkte bara tipsa dig om www.bloggdesign.nu då jag såg du varit inne på en annan hemsida om bloggdesign och kommenterat så jag antar detta kanske är något intressant för dig? :)



Bloggdesign.nu är Sveriges enda community för bloggare och bloggdesign där artiklar skrivs flera gånger i veckan om tips på hur man kan förbättra sin blogg. Dessutom finns även ett forum för att ställa egna frågor om allt man undrar om bloggdesign.



Snart kommer även funktionen för att ladda upp egna bloggdesigner också vilket är väldigt stort. Då kan medlemmarna själva bestämma om dem vill ge ut designerna gratis, för pengar eller via tävlingar. Eller bara visa upp det man gjort.



Dessutom har vi Sveriges bästa smilies-till-din-blogg-funktion! :)

Titta gärna in. :)



mvh, Krille

2009-02-23 @ 16:04:30
URL: http://www.bloggdesign.nu
Postat av: Designa din blogg

Hej Bim!

Ledsen att jag inte har svarat, men har varit på jobbet och haft lite fullt upp.



Ser dock att du har fått ordning på det hela, gott att se!

Hur löste du det?

2009-02-23 @ 17:41:54
URL: http://designadinblogg.se
Postat av: Bim

---> Krille: Hej! Tack för din information! Jag ska definitivt kolla in sidan! :-D

2009-02-23 @ 20:51:15
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Designa din blogg:



Hej Lari!



Förlåt att jag kanske stressade dig! Försår att du har fullt upp ibland! Men jag blev så frusterad! ;-)



Ja, det var ju inte direkt jag som löste det! Men Nina på Blogg Esse löste det på några sekunder! Hur hon gjorde det har jag inte en aning om!



Tack för att du skrev. Kanske ber dig om någon annan hjälp någon gång istället om det är okej!?



Ha det så bra.

Hälsningar från Britt-Marie.



2009-02-23 @ 20:53:25
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0