Dagens Dagbok - Onsdagen den 25 februari 2009 - Eftermiddagen.

Åkte hem sen direkt efter jobbet. Och så tog jag, Jimmy, och Borzko en fika och en pratstund tillsammans.


Som jag skrev i inlägget om arbetsdagen, så var ju både Borzko och Jimmy lediga i dag. Borzko hade sin veckans lediga dag. Och Jimmy var ledig på grund av arbetsbrist.


Borzko hade varit på verkstan med vår bil, och fixat vår trasiga vindrutetorkare. Sen så hade Borzko och Jimmy hjälpts åt med veckostädningen här hemma.


Jag höll på med diverse hushållsgöromål här hemma en stund. Och sen så satte jag mig och gjorde månadens tråkigaste uppgift: betalade räkningarna...


Vid femtiden sen så åt vi alla tre middag tillsammans. Och en fika blev det sen igen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0