Dagens Dagbok - Onsdagen den 25 februari 2009 - Arbetsdagen.

Dagen i dag började med att Borzko skjutsade mig till jobbet. Han hade sin lediga dag i dag, och skulle ta bilen till verkstan för att fixa vår trasiga vindrutetorkare.


Jag jobbade i dag först i skalen med grönsakerna. Och sen så jobbade jag i stora matsalen som försteman.


Vi serverade fiskpanetter, kokt ris, och filsås i dag. Och en liten salladsbuffé.


En av kollegerna var ledig i dag, och en annan av kollegerna var sjuk i dag. Men eftersom det är sportlov här, och mycket lugnare som vanligt hos oss, så klarade vi oss bra ändå, trots att vi var två personal färre.


Och Jimmy, som var ledig även i dag på grund av arbetsbrist, kom och hämtade mig på jobbet när jag slutade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0