Dagens Dagbok - Torsdagen den 26 februari 2009 - Eftermiddagen. (Med fyra fotografier).


I dag så åkte jag inte direkt hem från jobbet. Utan jag åkte direkt till Tumba och hem till Jenny. Mötte upp med Jenny utanför hennes hus, och sen så åkte vi ner till Willys. Jenny handlade hem en hel del matvaror, och sen så åkte vi hem till henne igen.


När vi kom hem så packade vi upp allt som hon hade köpt. Hon fick också ett par små presenter av mig bara på skoj.


Sen så fixade Jenny kaffe, och goda mackor med ost och ruccola på.





Vi  satte oss sen vid köksbordet med både Jennys dator, och min dator som jag hade med mig.





Vi satt sen där i ett par timmar och Jenny fixade min design i min blogg. Hon gjorde en ny header åt mig i photoshop. Och vi ändrade också massa andra små grejer i bloggen.





Vid halvfemtiden så kom Jocke hem från jobbet. Jenny lagade sen middag, och jag och Jocke hjälpte till.


Sen vid halvsextiden så kom Jimmy dit. Han hade jobbat i dag, och kom dit direkt efter jobbet. Vi åt då middag tillsammans alla fyra.


I dag så lagade Jenny en wokrätt med ris, grönsaker, och crabfish.





Efter middagen så diskade jag förstås. (Men jag glömde att ta det obligatoriska diskkortet i dag!)  Och Jenny gjorde sig i ordning för sin arbetsnatt.


Vid kvart i sju sen så åkte jag, Jimmy och Jenny därifrån. Vi körde först till McDonalds i Västberga där Jenny gick av för att jobba ett nattpass. Och Jimmy och jag åkte hem till Farsta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0