Fem Fotografier Från Förmiddagen.


I går så köpte jag februarinumret av tidningen "Situation Stockholm". Jag försöker att köpa den varje månad. Och det är faktiskt den enda tidning som jag köper och som jag läser.





Det var kallt i går kväll/natt när jag gick och la mig. Nästan tio grader minus... Usch och Brr...





I morse så snöade det ymnigt här. Men jag tror inte att det syns på bilden.





Sen efter ett par timmar så strålade solen så vackert från en klarblå himmel.





Utsikt från den franska balkongen i vårt vardagsrum.



Kommentarer
Postat av: Mimmi



Ang Situation Stockholm så stod försäljaren i Sickla och drack vin när han försökte sälja.



Jag gillar inte riktigt att köpa tidningen för jag vet att det används ofta för missbruk. Har sett säljare i Farsta i systemkön efter de sålt slut...tråkigt men sant.



Visst var vädret mysigt vid 10-tiden idag ......pudersnö o sol!

2009-02-21 @ 13:45:53
Postat av: Bim

---> Mimmi: Jag vet också att vissa säljares pengar går till missbruk... Och det är ju synd. Men jag vill ändå stödja hemlösa, och speciellt hemlösa kvinnor.



Ja, fint väder! Men kallt...

2009-02-21 @ 17:42:46
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0