Lets Dance 2009 - 06/02.


Nu har jag tittat på Lets Dance från i går som jag hade spelat in. Någon som såg i går? Vad tyckte ni i så fall?

För mig var det helt okej att Hasse Aro åkte ut. Han var ju bland dom sämre tycker jag. Även om jag kanske hellre hade sett Kitty åka ut, eller George, Eller Carl-Jan...

Så här tycker jag just nu, tror jag, av dom åtta som är kvar:

Morgan & Helena
Laila & Tobias
Magnus & Annika
Niclas & Jeanette
Elisabet & Tobias
George & Maria
Kitty & Anders
Carl-Jan & Maria

Fast det är ju så svårt att bedöma. Det går ju inte direkt att jämföra Elisabeth med Laila... Om man även skulle ta hänsyn till varje persons ålder och förutsättningar, då är ju Elisabet klart bäst av alla tycker jag! Jag hoppas att hon åtminstone stannar kvar längre än Carl-Jan. Och helst längre än Kitty och George också. Det är hon värd tycker jag. I den här veckans Lets Dance så blev jag rörd och fick tårar i ögonen när hon dansade...



Kommentarer
Postat av: Natalie

Min liste ser nästan ut som din. Jag skulle nog byta plats på George och Kitty.

Elisabeth var klart bäst igår! :)

2009-02-07 @ 21:38:28
Postat av: Bim

---> Natalie: Ja, Elisabet var helt fantastisk i går tycker jag! :-D

2009-02-07 @ 21:45:25
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0