Lets Dance 2009 - 13/02.





Jaha, då åkte Kitty ut i kväll då. Inte gjorde det mig nåt, även om jag nog tycker att Carl-Jan var sämre, och kanske även George. Men det spelade mig egentligen ingen roll vilken av dom tre som åkte ut.

Så här tycker jag av dom sju paren som är kvar:

Morgan & Helena
Magnus & Annika
Laila & Tobias
Niclas & Jeanette
Elisabet & Tobias
George & Maria
Carl-Jan & Maria

Vad tyckte ni om kvällen? Vilka var bäst? Vilka var sämst? Åkte rätt par ut? Vem tror ni vinner Lets Dance 2009?



Kommentarer
Postat av: Jenna

jag tycker absolut att laila var bäst! Hon är alltid så bra, fast ett minus är ju att hon faktiskt har varit danslärare. Men tror morgan kommer vinna, juryn verkar ha gjort honom som sitt favorit. Och håller med dig om att george borde åka ut snart, han är tråkig att kolla på. även carl jan är ju inte så jättebra på att dansa, men rätt underhållande ändå.

2009-02-14 @ 19:38:29
Postat av: Bim

---> Jenna: Ja, Laila är väldigt bra. Men jag gillar Morgan mer.



Nästa gång kan George åka ut tycker jag. Håller med dig om att Carl-Jan är mer underhållande! :-)

2009-02-14 @ 19:48:08
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0