Lets Dance 2009 - 27/02.





Så här tycker jag om gårdagskvällens Lets Dance:

Dom här fyra paren var jättebra allihopa tycker jag:
- Niclas & Jeanette
- Magnus & Annika
- Laila & Tobias
- Morgan & Helena

Och dom här två paren var lite mindre bra tycker jag:
- Elisabet & Tobias
- Carl-Jan & Maria

Så jag tycker att det var helt rätt att Carl-Jan åkte ut. Och nästa gång så är det nog Elisabets tur tror jag. Även om både Elisabet och Carl-Jan har varit fantastiskt duktiga för sina förutsättningar och för sin ålder, speciellt Elisabet, så är det nog dags för dom båda två att försvinna ur tävlingen.

Och sen blir nog kampen väldigt hård mellan dom fyra paren som är kvar.

Vad tycker ni??


Kommentarer
Postat av: Linus

Ut med Elisabet Höglund.

Hon är stel,hon ser ut som om man skulle dansa med ett skåp eller en sekretär eller en tung skänk.

2009-03-01 @ 11:49:54
Postat av: Bim

---> Linus: Jag tycker att Elisabet Höglund är fantastiskt duktig på att dansa, för att vara 65 år, ha problem med artros, och vara överviktig. Så jag är jätteglad att hon kom så här långt. Men nu är det ju fyra riktigt proffsiga par kvar, så nästa gång så är det nog dags för henne att åka ut.

2009-03-01 @ 13:48:29
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0