Nu har Jenny åkt iväg till Alanya i två veckor.



Ja, nu har Jimmy och jag kört Jenny och hennes tjejkompisar till Arlanda. Och nu åker dom till Alanya i Turkiet i två veckor. Dom är fem tjejer som åker nu, och sen så kommer en sjätte tjej, Matilda, ner den andra veckan.

Jag kommer att sakna Jenny jättemycket. Även om hon inte längre bor hemma, så ses vi nästan alltid två gånger i veckan. Och sen så pratar vi i telefon flera gånger varje dag. Sammanlagt säkert en timme varje dag.

Nu kommer jag inte att se henne på två veckor. Och det blir väl bara några få och korta telefonsamtal under dom här veckorna. Så det kommer att kännas tomt.

Men jag hoppas på att dom får en toppensemester där nere. Det är ju första gången som Jenny är utomlands själv utan familjen. Så det blir nog jättekul.

Här är: Erika, Jenny, Pauline, Hedda, och Joanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0