15 böcker beställda från Bokus! :-D


Nu har jag lite av sommarlovets bokläsning beställd! I dag blev det femton böcker, varav tretton stycken pocketböcker och två stycken i kartonnage. Pocketböckerna kostade mellan 33:- och 44:-. Och kartonnage-böckerna kostade 89:- och 108:-. Sammanlagt blev det 748:- kronor, och det ger ett snittpris på 50:- kronor per bok.

Jag ska beställa fler böcker till sommaren lite senare. Det är flera inbundna böcker som jag också vill ha. Men jag väntar lite med att beställa dom, för jag vill att jag ska kunna betala dom med mina skattepengar som kommer tillbaka sen senare.

Dom här femton blev det i alla fall i dag. Är det någon som har läst någon av dom? Och vad tyckte ni i så fall?



Kommentarer
Postat av: Therése

Den fjärde boken nerifrån verkar lovande! ;)

2009-05-24 @ 00:33:26
URL: http://www.hanky.se/therror
Postat av: Bim

---> Therése: Hahaha! Jag tänkte faktiskt på dig när jag beställde den! Du kan få låna den sen om du vill! ;-D

2009-05-24 @ 11:15:45
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0