Dagens Dagbok - Fredagen den 15 maj 2009 - Kvällen.

Jag satt sen och läste i min bok, och varvade lite med datorstunder ibland.


Vid åttatiden så gick jag en sväng till centrum och till Hemköp och handlade glass och chips.


Satt sen i vardagsrummet och läste i boken: "En annorlunda barndom" av Iris Johansson. Och åt min glass och mina chips.


Jimmy kom inte hem från jobbet förrän vid halvelvatiden. Han duschade då bara snabbt, och gjorde sig i ordning. Och sen så stack han iväg vid elvatiden. Han skulle möta upp med några kompisar, och sen så skulle dom ut på krogen.


Jag ska nog ta och byta soffan mot sängen nu. Ska gå och göra mig i ordning, och sen lägga mig i sängen och läsa istället.

Kommentarer
Postat av: stina

Ny film på min sida,. Upptäck hur snabbt allt kan försvinna om vi inte ser upp, tänker till och uppmärksammar oss mer. Drive safe är en film om hur verkligheten kan slita oss samman. Var rädda om er, varandra Kram Stina.



Ps kolla även filmen om barnmisshandel 4 inlägg ner.

VARNAR känsliga tittare.

2009-05-15 @ 23:43:43
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Stina: Okej. Kanske kikar in.

2009-05-16 @ 14:19:38
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0