Dagens Dagbok - Fredagen den 22 maj 2009 - Kvällen.

Sen så satt både Borzko och jag i vardagsrummet. Han läste i sin bok. Och jag delade min tid mellan min bok och datorn.


Vid åttatiden sen så satte vi igång en dvd-film. Och det blev filmen. "The Wrestler" med Mickey Rourke. En mycket bra film som jag har bloggat ett eget inlägg om.


När filmen var slut vid tiotiden, så kom precis Jimmy hem från jobbet. Han hade egentligen tänkt sig att gå ut och festa i kväll. Men efter att ha gått upp fem i morse, jobbat sen sex, och kommit hem klockan tio, så var han rätt så trött.


Jimmy satte sig uppe i vardagsrummet med mig och Borzko. Och sen så satt vi alla tre och pratade fram till halvtolvtiden. Då gick Jimmy ner på sitt rum. Och Borzko gick och la sig för att sova.


Jag satte mig och läste i min bok, och läste också ut den, och bloggade om den i ett eget inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0