Dagens Dagbok - Fredagen den 29 maj 2009 - Kvällen.

Vid halvsjutiden så kom Jimmy hem från jobbet. Han åt då middag, och sen blev det en fika och en pratstund i köket. Efter det så duschade han och gjorde sig i ordning. Och sen vid åttatiden så stack han iväg in mot stan för att möta upp med några kompisar, och sen så skulle dom vidare ut och festa på krogen.


Jag satte mig sen uppe i vardagsrummet med datorn. Jag bloggade, läste bloggar, och läste nyheter bland annat.


Borzko kom hem från jobbet vid halvtiotiden. Middag hade han redan ätit, så han duschade bara och gjorde sig i ordning.


Vid tiotiden så satte vi igång en dvd-film. Det blev den engelska Wallander-filmen "Sidetracked". (Recension finns i separat inlägg). Åt och drack en massa gott till gjorde vi förstås också.


Efter filmen så satte sig Borzko och läste i sin bok. Och jag satte mig med datorn knäet en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0