Dagens Dagbok - Lördagen den 9 maj 2009 - Eftermiddagen.

Under eftermiddagen så fortsatte jag först med att hålla på med diverse olika hushållsgöromål här hemma. Varvade lite med datorstunder också.


Vid ettiden så kom Borzko hem från jobbet. Han duschade då och gjorde sig i ordning, och sen så tog vi en fika och en pratstund tillsammans.


Vädret blev lite bättre här under eftermiddagen. Solen kom faktiskt fram, men det blåste fortfarande väldigt mycket. På den övre balkongen sitter man ganska så skyddat, så jag satte mig där sen vid tretiden när solen kommer dit.


Sen vid fyratiden så åt vi middag tillsammans, och en fika till blev det sen.


Jag fortsatte sen att sitta på balkongen och läsa i min bok: "Sekten" av Meg Gardiner, och jag läste också ut den så småningom. Satt på balkongen till sjutiden, då solen försvann bakom huset framför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0