Dagens Dagbok - Lördagen den 9 maj 2009 - Morgonen + Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan halvåtta i morse. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det frukost och fika, och lite nyhetsläsning i datorn under tiden.


Ingen var hemma mer än jag. Borzko hade gått upp klockan ett i natt för att jobba extra i natt och på förmiddagen. Jimmy var på en kompis föräldrars landställe.


Vid halvtiotiden så gick jag iväg ut, för att gå en promenad. Men det blev bara en väldigt kort promenad i dag, bara en halvtimme. Det var inget skönt ute. Molnigt, grått, mörkt, kallt, blåsigt, och så hade jag väldigt ont i artrosen i tårna i dag.


Gick sen till centrum där jag köpte lite hygienprodukter/kemtekniska produkter, både på Apoteket och på Åhléns.


När jag kom hem igen så höll jag på här hemma och plockade, fixade, pulade, donade, och grejade med alla möjliga hushållsgöromål. Varvade med datorstunder. Lite lätt lunch blev det vid tolvtiden också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0