Dagens Dagbok - Måndagen den 18 maj 2009 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Ingen var hemma när jag kom hem. Både Borzko och Jimmy jobbade i dag.


Regnade ute hela eftermiddagen. Så det var inte ens till att tänka på en promenad.


Jag höll på här hemma hela eftermiddagen med diverse allehanda hushållsgöromål. Jag plockade, fixade, pulade, donade, och grejade med lite allt möjligt.


Satt lite med datorn gjorde jag förstås också. Och jag läste också ut det sista i boken: "Dödens pendel" av Jonas Moström.


Middag åt jag för mig själv vid fyratiden. Och efter den så fortsatte jag som tidigare.


Borzko kom hem från jobbet vid femtiden. Trodde att han skulle komma mycket senare, annars så hade jag väntat med att äta tills han kom. Men jag tog en fika medans han åt middag, och vi hade en pratstund. Sen efter middagen så duschade han och gjorde sig i ordning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trist med allt regn, men det behövs väl i naturen ändå.. :-/

2009-05-18 @ 21:49:43
Postat av: Bim

---> Anonym: Ja, förmodligen så gör det väl nytta i naturen. Men det kan väl regna på nätterna! Och vara soligt på dagarna! ;-)

2009-05-19 @ 20:10:30
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0