Dagens Dagbok - Tisdagen den 26 maj 2009 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Parkerade bara bilen, och sen så tog jag tunnelbanan in mot stan. Mötte upp med Jenny som kom direkt från skolan.


Sen så gick vi runt i affärer i ungefär fyra timmar. Jag köpte mig en klänning, en bolerojacka, leggings, och sandaler. (Se bilder i DET HÄR inlägget.)


Jenny fick en svart kavaj av mig, att ha till Studenten. (Bilder finns i HENNES blogg.)


När vi var färdiga med shoppandet och tittandet i affärer, vid sjutiden, efter fyra timmars gående runt på stan, så gick vi och åt middag.


Det blev SushiBar i KungsHallarna vid Hötorget. Satt där och åt och pratade en stund, och sen så gick vi mot T-Centralen där vi skiljdes åt, och åkte hemåt åt varsitt håll.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0