Dagens Dagbok - Torsdagen den 21 maj 2009 - Morgonen + Förmiddagen.

I morse så larmade mobilen klockan halvsju. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det frukost, fika, och nyhetsläsning i datorn.


Borzko hade gått upp redan klockan två i natt, och åkt iväg för att jobba, så han var inte hemma. Och Jimmy sov.


Vid niotiden så gav jag mig iväg ut på en promenad. Jag gick den vanliga vägen in mot stan. Det var hyfsat promenadväder. Sol ibland, moln ibland, ganska så blåsigt, men inget regn, och tyvärr inte speciellt varmt.


(En mobilbloggad bild från promenaden finns sedan tidigare längre ner i bloggen.)


Efter lite drygt en timmes promenad så var jag vid Globen. Hade egentligen tänkt att gå ända in till stan. Men efter telefonsamtal med Jenny, så gick jag sen bara vidare mot Gullmarsplan, och där tog jag tunnelbanan hem till Farsta igen.


Kom hem vid halvelvatiden. Jimmy hade vaknat och gått upp vid tiotiden. Så han hade ätit frukost, duschat och gjort sig i ordning när jag kom hem.


Höll på och fixade med lite allt möjligt här hemma en stund. Och sen vid halvtolvtiden så åkte Jimmy och jag iväg i hans bil. Vi åkte till Tumba för att hämta upp Jenny, Jocke, och Tindra där klockan tolv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0