Dagens Shopping - 090527 - "Lite allt möjligt"! ;-D

 


Kommentarer
Postat av: Ahnna

Vad är det för spary du köpt? Och jag undrar om apotekets brun utan sol är bra? Kram Ahnna

p.s tänkte vara brun om två veckor då jag slutar högskolan.

2009-05-27 @ 21:18:01
Postat av: Bim

---> Ahnna: Sprayen har jag först i håret, och sen vaxet. Jag vill ju ha mitt hår spretigt.

Ja, jag tycker att Apotekets BUS är bra. Jag har den stora flaskan till hela kroppen, och den lilla till ansiktet. Men det är bodylotion, så den är inte lika stark som "riktig" BUS. Så jag smörjer mig varje dag med dom.

Börjar du nu, så hinner du! ;-)

2009-05-27 @ 21:27:21
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Ahnna

Ok, jag kör doves busLotion nu men tänkte ta riktig bus de två sista dagarna för att få färg.

2009-05-27 @ 21:43:14
Postat av: Bim

---> Ahnna: Doves BUS-lotion har jag också haft. Den var också bra. Men jag tycker nog att ACOs är bättre. "Riktig" BUS har jag aldrig testat.

2009-05-28 @ 18:39:51
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0