I dag så träffade jag författarinnan Viveca Sten.


I dag så skulle det vara två boksigneringar med författare i Bokia i Farsta Centum: Viveca Sten och Alex Schulman. Tyvärr så kom inte Alex Schulman. Hans förlag hade ringt och avbokat hans besök. Hoppas att han kanske kommer någon annan gång istället. Tydligen så var det någonting med hans flickväns graviditet som var skälet till att han avbokade.

Men Viveca Sten kom, så henne träffade jag. Och det var ett trevligt möte. Hon var vänlig, trevlig, snäll, och tillmötesgående. Jag har kommenterat i hennes blogg ett par gånger, så hon visste vem jag var, och hade till och med varit inne i min blogg och kollat. :-)

Hon tycker ju mycket om hennes två böcker som hon har gett ut. Hon berättade att hon har en tredje på gång, och en fjärde finns i hennes tankar också. Det är även på gång en filminspelning på hennes första bok.

Här är en länk till min recension på Viveca Stens första bok: "I de lugnaste vatten".

Och här en länk till hennes andra bok: "I den innersta kretsen".

Här är en länk till Vivecas blogg.

Och här kommer ett fotografi på Viveca och mig, som en snäll anställd på Bokia tog på oss.



Och här är en bild på boken, och också på Vivecas signering.




Det här var mitt femte möte med författare på boksigneringar. Jag tycker det är en kul grej, så jag ska fortsätta med det.

Länk till mitt möte med Åsa Larsson.

Länk till mitt möte med Mia Törnblom.

Länk till mitt möte med Denise Rudberg.

Länk till mitt möte med Camilla Läckberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0