Dagens Dagbok – Måndagen den 28 september 2009 – Kvällen.

 

Sen så höll ”Kör för alla!” på mellan halvsju och kvart i åtta. Det var en grundomgång, med mycket träning på teknik och genomgång av allt. Men vi hann också med att sjunga flera låtar förstås. Vi sjöng: ”Love me tender”, ”Imagine” ”Another brick in the wall”, ”Buffalo soldier”, och ”800 grader”. (Kan också ha varit någon mer låt som jag har glömt nu).

 

Kom sen hem vid halvniotiden. Borzko kom hem från jobbet nästan samtidigt. Han hade redan ätit middag, så han duschade bara och gjorde sig i ordning. Resten av kvällen så läste han i sin bok. Jimmy satt framför datorn på sitt rum.

 

Jag satte mig framför teven vid niotiden, och så tittade jag på ”Idol”, som jag hade spelat in. Sen blev det datorn resten av kvällen.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0