Dagens Dagbok – Onsdagen den 9 september 2009 – Jobbet.

 

Jobbade som vanligt i dag också. Och även i dag så började jag dagen med att städa alla tre matsalarna tillsammans med en kollega. Efter det så blev det frukost, och sen så jobbade jag i skalen med grönsakerna, tillsammans med ett par kollegor. Avbrott för lunch vid niotiden bara. Den andra halvan av dagen tillbringade jag i diskrummet där jag hade hand om diskplockningen och grovdisken. Fika vid halvettiden, och sen slutstädningen av diskrummet.

 

En av kollegerna hade fortfarande semester i dag, så vi var en personal färre. Men vår praktikant jobbade på bra, så vi klarade oss bra ändå.

 

Högstadiet hade idrottsdag i dag, så alla åt på lite andra tider i dag. Så det blev en lite hektisk dag i dag.

 

Lite hektiskt blev det också för att vi hade ”från frysen” på matsedeln i dag. Så det var en hel massa olika rätter som vi serverade. Hos oss hade vi bland annat hamburgare med bröd, spaghetti med köttfärssås, och couscouspytt. Våra skickningar fick lite andra rätter.

 

(En bild på min lunchtallrik i dag, finns mobilbloggad sedan tidigare).


Kommentarer
Postat av: Snurran

Se<där, du KAN ju skriva bra arbetsdagbok! ;-)

2009-09-09 @ 20:39:42
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Självklart så KAN jag det! Det är bara en fråga om VILJA! Och oftast så har jag inte den! ;-)

2009-09-09 @ 20:46:18
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0