Dagens Dagbok – Söndagen den 13 september 2009 – Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen.

 

Vid tretiden sen så stack Borzko iväg med bilen. Han åkte mot Söderstadion för att möta upp med några kompisar. Först skulle dom gå och äta en pizza. Och sen så skulle dom se Hammarby spela fotboll.

 

Jimmy och jag åt middag vid fyratiden. Sen så satte han sig på sitt rum, framför datorn.


Jag satte mig uppe i vardagsrummet med datorn och boken. Först satt jag en stund med datorn, bloggade två inlägg, läste lite bloggar, höll till lite på Facebook, läste lite nyheter, med mera.

 

Efter det så läste jag ut min bok ”Våtmarker” av Charlotte Roche. Recension på den finns i ett separat inlägg som vanligt.

 

Sen så satte jag igång teven och dvd:n, och så tittade jag på ett avsnitt av ”True Blood”. Avsnitt sex, säsong ett, blev det.

 

Efter det så började jag att läsa i en ny bok. Det blev ”Inspärrad” av Teresa Cooper”.

 

Borzko kom hem från fotbollsmatchen vid halvåttatiden. Då gjorde han mig sällskap i vardagsrummet med sin bok.

 


 

Klockan nio så tror jag att det blir filmtittande på teve för mig. Ska nog kolla på filmen ”Kommissarien och havet” på TV4, som baseras på Mari Jungstedts böcker.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0