Dagens Dagbok – Söndagen den 6 september 2009 – Morgonen + Förmiddagen + Eftermiddagen.

 

Mobilen larmade klockan halvåtta i morse, och jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Frukost, fika, och lite nyhetsläsning i datorn blev det sen.

 

Vid kvart över nio sen så gick jag iväg ut på en promenad. Jag gick till Hökarängen, och sen tillbaka en annan väg. Var ute i ungefär en timme.

 

Kom hem vid kvart över tio igen. Borzko hade då gått upp, gjort sig i ordning, ätit frukost, och sen stuckit iväg till Farstahallen för att träna. Jimmy sov fortfarande.

 

Jag höll sen på med diverse hushållsbestyr här hemma.


Vid elvatiden så vaknade Jimmy och han gick då upp. Han åt frukost, och jag tog en fika med honom. Efter det gjorde han sig i ordning.

 

Sen vid tolvtiden så åkte jag och Jimmy iväg till Willys i Länna för att storhandla lite. Och ungefär en timme senare så var vi hemma igen. Uppackning av allt blev det förstås då, och sen lite lätt lunch.

 

Borzko kom hem från gymmet vid halvtvåtiden. En fika igen, och en pratstund blev det då.

 

Sen så satt Jimmy på sitt rum, framför datorn. Borzko satt och läste i sin bok.

 

Vid tretiden sen så åkte Borzko iväg hem till sin mamma på sitt vanliga söndagsbesök.

 

Jimmy och jag åt middag vid fyratiden.

 

Efter det så satte jag mig en stund på balkongen, i eftermiddagssolen, och läste i min bok.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0