En härlig helg igen! :-D


Vilken härlig helg det här har varit! En av dom bästa helgerna på länge! Och ändå så var ju helgen för två veckor sen helt suverän! (Här är länk till det inlägget.) Och även helgen för tre veckor sen var himla bra! (Här är länk till det inlägget.)


Den här helgen har varit helt perfekt på alla sätt. Men precis som jag skrev för tre veckor sen, så har det bara varit ett enda fel med den, och det är att jag inte har träffat Jenny något i helgen. Men jag träffade ju henne i onsdags, och jag ska träffa henne på tisdag igen. Och jag har ju i alla fall, som alltid, pratat massor med henne i telefon!


Det här har bland annat varit det som har varit så bra med den här helgen:


- Såg ju en underbar show i går på Göta Lejon tillsammans med Borzko och Jimmy. Det var ”Buddy Holly – The Musical”, med en helt suverän Brolle i huvudrollen!


- Lunch, promenad, och umgänge med min mamma och syster i stan i dag i ett par timmar.


- Bio med Jimmy i dag. ”Final Destination – 3D” på Heron City.


- Sett tre dvd-filmer hemma: ”Johan Falk – Gruppen för Särskilda Insatser”, ”Johan Falk – Vapenbröder”, och ”Wallander – Cellisten”. Alla var bra!


- Härlig höstpromenad i går morse, i solsken, och med en hel del fotograferande.


- Trevligt umgänge med Jimmy, med shopping och biltvätt i fredags, och biobesök i dag.


- Mysiga kvällar, både fredag och lördag, med Borzko.


- Idol-tittande i fredags.


- Bloggat tio inlägg i fredags och sex stycken i går, och fyra i dag.


- Läst lite i min bok: ”Jakten på en mördare” av Tobias Barkman.


- Jag har mått bra, både fysiskt och psykiskt.

 

Så den här helgen har verkligen varit en underbar, härlig, mysig, aktiv, och perfekt helg!

 


 

Måndag i morgon, och då är det "Kör för alla!". Och sen på tisdag ska jag till IKEA med Jenny och Mamma. Så två roliga kvällar framför mig också! :-)

 

 


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Härligt att höra att du haft en underbar helg!

2009-09-28 @ 08:27:41
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Ja, det har varit en supermysig helg! :-D

2009-09-28 @ 15:17:56
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Mia

Du är utmanad i min blogg! :)

http://miizing.blogg.se/2009/september/utmaning.html

2009-09-28 @ 18:39:27
URL: http://miizing.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mia: Okej! Tack! Men det får nog bli i morgon! :-)

2009-09-28 @ 20:52:42
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0