Dagens Dagbok – Lördagen den 10 april 2010 – Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen.


Satte mig sen och började att läsa i en ny bok igen. Och det blev boken: ”Blodläge” av Johan Theorin.

 

Vid fyratiden så åt jag, Borzko, och Jimmy middag. En fika och en pratstund blev det också.


Efter det så återgick jag till min bok, Borzko till sin bok, och Jimmy till sin dator.

 

Vid sjutiden så kom Jenny hem från jobbet.

 

Sen vid åttatiden så satte vi igång teven, och så tittade och lyssnade vi på ”Körslaget”. Åt och drack en massa gott till gjorde vi förstås också.

 

Efter att ”Körslaget” var slut, så hade vi egentligen tänkt oss att se en dvd-film. Men ingen av oss kände riktigt för det i kväll.

 

Borzko gick in i sovrummet och tittade på fotbollsmatchen ”El Clasico”. Jimmy satt framför datorn på sitt rum.

 

Jenny och jag satt kvar i vardagsrummet och tittade och lyssnade på tre stycken inspelade avsnitt av ”Så ska det låta”. Ett från den 26 mars med Timo Räisänen, Måns Jälevik, Tess Merkel och Lina Hedlund. Ett från den 2 april med Rickard Olsson, Lotta Engberg, Sarah Dawn Finer och Patrik Lundström. Och slutligen ett från i går kväll med Peter Magnusson, Pernilla Wahlgren, Petra Mede och Tommy Körberg.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0