Dagens Dagbok – Onsdagen den 3 februari 2010 – Eftermiddagen + Kvällen.


Åkte hem direkt efter jobbet. Höll sen på och fixade här hemma med diverse hushållsbestyr under större delen av eftermiddagen. Satt lite grann vid datorn också.

 

Vid halvfem så kom både Jimmy och Jenny hem från jobbet. Jimmy hade hämtat upp Jenny på vägen hem. Dom hämtade då bara upp mig, och sen så åkte vi alla tre hem till mina föräldrar för att fika och prata lite.

 

Satt sen där i ungefär en och en halv timme, och sen så gick vi därifrån. Jenny tog då tunnelbanan för att åka tillbaka till jobbet för att vara med på ett möte. Och Jimmy och jag åkte hem.

 

Middag åt vi när vi kom hem. Och sen så satt jag större delen av resten av kvällen uppe i vardagsrummet. Läste mest i min bok. Men satt också lite med datorn.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0