Dagens Dagbok – Fredagen den 1 januari 2010 – Kvällen.


Jenny hade beställt väckning klockan sju, och det fick hon förstås. Hon åt ”frukost” och gjorde sig sen i ordning. Lite slötittande på teve blev det sen för henne, och vi satt också och pratade lite.

 

Vid kvart över nio så skjutsade jag Jenny till jobbet för ännu ett nattpass. Jimmy följde också med.

 

Sen vid tiotiden så gick Borzko och la sig för att sova, för han ska jobba extra i morgon.

 

Jimmy satte sig återigen vid datorn, på sitt rum.

 

Jag satte igång teven, och så tittade jag på första avsnittet av ”Olycksfågeln” som jag hade spelat in tidigare.

 

Efter det sen så läste jag i min bok, och varvade med datorstunder som vanligt.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0