Dagens Dagbok – Fredagen den 29 januari 2010 – Eftermiddagen.


Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Höll sen på som vanligt här hemma på eftermiddagen och fixade med diverse hushållsbestyr.

 

Vid halvfyratiden så gick jag till Centrum för att handla lite. Först så gick jag till Åhléns, och där köpte jag födelsedagspresent till min pappa som fyller 86 år i dag, och som vi ska fira i morgon. Det blev fyra stycken pocketböcker. Köpte också en blomma till min mamma, en oäkta orkidé, som hon ska få i morgon.

 

Gick sen till Hemköp och handlade några kassar med matvaror. Jimmy kom och mötte upp med mig när han kom från jobbet, så jag fick bärhjälp och skjuts hem.

 

När vi kom hem från Centrum så hade precis Jenny kommit hem också. Vi packade upp alla varor, och sen så åt vi tre middag tillsammans. Satt och pratade länge i köket sen också.

 

 


Kommentarer
Postat av: Nilla

Låter som ni haft en mysig fredags em, men hur känns det idag???

Hoppas att du mår bättre än igår, och att du njuter din fredag :)

KRAMIS!!!

2010-01-29 @ 20:45:07
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Nilla: Det känns mycket bättre i dag. Men det är ju säkert också för att det är fredag, och hela helgen framför mig. Jag vet ju inte hur det känns på måndag igen... Men det vill jag inte tänka på nu, utan bara njuta av helgen!



Kram!!

2010-01-29 @ 21:07:03
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0