Dagens Dagbok – Lördagen den 23 januari 2010 – Kvällen.


Efter middagen, och efter att Jenny hade åkt iväg in mot stan, så satte jag mig i soffan i vardagsrummet med datorn. Läste bloggar, läste nyheter, facebookade, och bloggade. Borzko satt och läste i sin bok, och Jimmy satt framför datorn på sitt rum.

 

Vid åttatiden sen så satte vi oss alla tre framför teven, och så tittade vi på en film. Den blev dvd-filmen ”Gamer”. Lite gott att äta och dricka till blev det förstås också.

 

Efter att filmen var slut, så gick Jimmy ner till sitt rum, och satte sig framför datorn igen. Borzko och jag tittade då på ”Robinson”, som jag hade spelat in tidigare.

 

När det sen var slut, så satte sig både Borzko och jag och läste i våra böcker. Jag fortsatte i boken ”Tittaren” av Mattias Ronge. Lite stunder vid datorn blev det också.

 

 


Kommentarer
Postat av: Ronja

Vad kul med en lite äldre som bloggar! :)

2010-01-24 @ 11:55:51
URL: http://ronjaasvardag.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Ronja: Tack! Vi är faktiskt ganska så många äldre som bloggar! ;-)

2010-01-24 @ 11:59:16
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0