Dagens Dagbok – Lördagen den 9 januari 2010 – Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen.


Vid fyratiden så åt jag, Borzko och Jimmy middag tillsammans. En fika och en pratstund blev det också.

 

Efter middagen så återgick Borzko och jag till vårt bokläsande i vardagsrummet. Och Jimmy återgick till sitt datorsittande på sitt rum.

 

Jag läste ut boken: ”Alla får ligga” av Henrik Fexeus. Och sen så började jag på boken: ”Jag ska fånga en ängel” av Håkan Östlundh.

 

Klockan åtta satte vi igång teven, och så tittade vi på ”Robinson Karibien”.

 

Sen så satte vi igång en dvd-film. Och det blev den svenska filmen ”I skuggan av värmen” från 2009. Recension finns som vanligt i separat inlägg.

 

Efter filmen sen så återgick vi båda till våra böcker.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0