Dagens Dagbok – Måndagen den 18 januari 2010 – Eftermiddagen + Kvällen.


Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Höll sen på och fixade med lite alla möjliga hushållsbestyr här hemma under eftermiddagen. Varvade lite med stunder vid datorn också.

 

Vid femtiden så kom Jimmy hem från jobbet. Och då åkte vi båda två tillsammans till Tumba för att hämta hem Jenny och en del av hennes prylar. Hon hade varit där och packat lite, som vi hjälpte henne hem med.

 

På vägen hem så stannade vi till på McDonalds i Tumba där vi åt middag.

 

Kom hem vid sjutiden igen. Och resten av kvällen blev lugn och skön. Satt en del med datorn. Och började också att läsa i en ny bok: ”Förbannade fred” av Johanne Hildebrandt.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Känns det inte tråkigt att aldrig mer få träffa Jocke :(?

2010-01-18 @ 21:20:33
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Varför skulle jag aldrig mer träffa honom?

2010-01-18 @ 21:51:57
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Eftersom att han och jenny gjort slut?

2010-01-18 @ 22:27:07
Postat av: Jennie

Bim! Vad roligt med böckerna som du recenserar, det måste kännas oerhört kul. Dessutom vill jag skriva att du är är en klippa när det gäller att finnas där för dina barn i vått och torrt, du är en förebild för många föräldrar, fler borde göra som du!!! Kram!

2010-01-18 @ 22:50:45
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Det kan väl hända att jag träffar honom ändå? Och om jag inte gör det, så är det ju ingenting att göra åt...

2010-01-19 @ 15:49:59
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Jennie: Ja, jag är så glad över det här med recensionsböckerna!



Tack för berömmet om mitt föräldraskap! Jag blir jätteglad över dina ord! Kram! :-)

2010-01-19 @ 15:50:51
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker inte du det är tråkigt att J &J gjort slut? Du verkar mest tycka att det är skönt att Jenny flyttat hem igen.. Tycker du inte synd om Jenny, Jocke och hans barn?

2010-01-19 @ 18:35:17
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Självklart så tycker jag att det är jättetråkigt att det har tagit slut mellan Jenny och Jocke. Jag tycker inte alls mest att det är skönt att Jenny har flyttat hem igen. Jag hade verkligen unnat henne att deras förhållande hade fortgått. Och självklart så tycker jag givetvis synd om både Jenny, Jocke, och Tindra. Men varför det blev så här, det är ingenting som jag kommer att skriva om här. Jag försöker att skriva så lite som möjligt om hela situationen. Och det med respekt för alla inblandade. Det hoppas jag att alla läsare här kan respektera och förstå...

2010-01-19 @ 18:41:50
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja okej :( jag vill inte vara påträngade eller så. Jag tycker bara det är intressant att höra din åsikt om allting. Sen får du nog stå ut med frågor kring deras avslut.. men jag tycker det är SÅ kul att Jenny börjat blogga igen, hon verkar verkligen ha hittat blogglusten igen :)

2010-01-19 @ 18:44:48
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Ja, jag förstår att folk undrar och frågar... Men jag vill verkligen inte lämna ut varken Jenny eller Jocke. Och det måste alla respektera. Jag skulle kunna tycka och skriva massor med åsikter omkring det, men det kommer jag aldrig att göra.



Jag tycker också att det är kul att Jenny bloggar igen. Jag tror att det är bra för henne att skriva av sig lite, nu när hon har det jobbigt.



2010-01-19 @ 18:48:57
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0