Dagens Dagbok – Måndagen den 18 januari 2010 – Jobbet.


Måndag igen och jobb igen förstås. Den här veckan så är jag först den första halvan av dagen i skalen där jag fixar alla grönsakerna med hjälp av några kollegor. Och sen så är jag den andra halvan av dagen i lilla matsalen där jag jobbar som försteman.

 

I dag så serverade vi köttbullar och makaroner. Och som alltid så hade vi också vår salladsbuffé.

 

En av kollegerna var sjuk i dag. Och idag hade vi ingen vikarie. Så det blev en rätt så stressig dag för mig och den andra kollegan som var i stora matsalen. Eftersom vi inte hade någon andreman, utan fick klara oss utan hjälp.

 

Men det mesta flöt ändå på rätt så okej. Och ingenting speciellt hände. Och med gemensamma krafter så blev allt klart tills vi skulle gå hem.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0