Dagens Dagbok – Måndagen den 4 januari 2010 – Eftermiddagen.


Min eftermiddag blev ungefär som vanligt. Jag varvade tre sysslor som vanligt: fixande av diverse hushållssysslor här hemma, bokläsning, och datorsittande.

 

Jag läste ut boken: ”Om det så skulle kosta mig livet” av Margaretha Sturesson. Och så började jag att läsa i boken: ”Svinhugg” av Marianne Cedervall.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid strax före fem. Och då åt han och jag middag tillsammans. En fika och en pratstund blev det också.

 

Efter att Jimmy sen hade duschat och gjort sig i ordning, så satte han sig framför datorn på sitt rum.

 

Och jag återgick till att sitta i vardagsrumssoffan och läsa i min bok. Med lite varvande av datorstunder.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0