Dagens Dagbok – Onsdagen den 27 januari 2010 – Eftermiddagen.


Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Var bara hemma en kort stund när jag kom hem, och sen så trotsade jag snöstormen och gick hem till min mamma och pappa för att fika och prata en stund. Satt sen där i ungefär en och en halv timme och fikade och pratade.

 

När jag kom hem sen igen, så höll jag på och fixade med diverse hushållsbestyr här hemma.

 

Vid femtiden så kom både Jimmy och Jenny hem från jobbet, och då åt vi middag tillsammans. Eller jag och Jimmy åt middag, och Jenny tog en fika och en pratstund med oss, för hon skulle ut och äta på restaurang (inte McDonalds! ;-D) med jobbet sen senare. Vi satt sen länge kvar i köket och pratade.

 



Kommentarer
Postat av: Snurran

Kul att de går till något annat än just Mc Donalds :-D Jag tror inte det skulle bli så uppskattat av personalen även om det är gott det också ;-)

2010-01-27 @ 19:49:37
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, det är alla skiftledarna och assistenterna som är utbjudna av restaurangchefen. Tror att dom skulle till någon restaurang i närheten av Medborgarplatsen.

2010-01-27 @ 19:53:02
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0