Dagens Dagbok – Söndagen den 3 januari 2010 – Kvällen.


Vid halvsjutiden sen så stack jag, Jenny, och Jimmy iväg i Jimmys bil. Och så körde vi Jenny hem till en av hennes kompisar. Dom var några kompisar som skulle ha en tjejkväll där. För nu är Jennys nattpass över för den här gången. Fyra nätter i rad har hon jobbat, och hon har sovit här i tre dagar. Och det har varit mysigt att få ha henne här lite grann.

 

När vi kom hem igen så satte jag mig och läste igen. Började på ännu en ny bok: ”Om det så skulle kosta mig livet” av Margaretha Sturesson.

 

Borzko kom hem från sin mamma vid halvniotiden.

 

Satte igång teven vid halvniotiden och tittade och lyssnade på ”Vinterkrysset”.

 

Efter det så stängde vi av teven och satt och läste i våra böcker.

 

Borzko gick sen och la sig vid halvelvatiden, för han ska gå upp halvfem i morgon eftersom han ska jobba.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0